הבטיחות שלך - בידיים שלנו

נמלי הים הם חלק מהותי בתשתיות התחבורה הבינלאומיות ומהווים שער כניסה ויציאה לסחורות מכל העולם. עם זאת, עבודה בנמלים טומנת בחובה סיכוני בטיחות משמעותיים הנובעים מהפעילות המורכבת ומהסביבה המיוחדת של הנמל. מאמר זה ידון בסיכוני הבטיחות העיקריים בעבודה בנמלי הים, תוך הצגת תמונות וטבלאות להמחשה.

קרא עוד  

בעידן בו הבטיחות והבריאות התעסוקתית תופסות מקום מרכזי בקרב ארגונים ומעסיקים, תקן ISO 45001 הפך לכלי מרכזי לקידום יעדי הבטיחות והבריאות בעבודה. תקן זה מציב סטנדרטים בינלאומיים לניהול מערכות הבטיחות והבריאות התעסוקתית (OH&S), ומטרתו לשפר את ההגנה על העובדים ולהבטיח סביבת עבודה בטוחה ובריאה יותר.

קרא עוד  

עבודה במקום מוקף, כגון חללים סגורים או מקומות עם גישה מוגבלת, נושאת בחובה מספר סיכונים משמעותיים שדורשים התייחסות מיוחדת לשמירה על בריאות ובטיחות העובדים. הסיכונים כוללים בעיות בריאותיות, תאונות עבודה, סיכונים כימיים וביולוגיים, וסיכונים פסיכולוגיים.

קרא עוד  

עבודה בגובה היא פעולה נפוצה במגוון רחב של תעשיות, כולל בנייה, תחזוקה, תעשייה חקלאית, עבודות חשמל ועוד. בעוד שעבודה מסוג זה חיונית למגוון פרויקטים ומשימות, היא טומנת בחובה סיכונים משמעותיים לבטיחות העובדים. במאמר זה נדון בסיכונים העיקריים הקשורים לעבודה בגובה, שיטות לניהולם, ופתרונות אפשריים להפחתת הסיכונים.

קרא עוד